5 nädala kokkuvõte

Viimane nädal oli kergelt lühem tööl käimise seisukohalt, sest kõik me küsisime paar päeva nädala lõpust ära, et puhata, tiba reisida ja lihtsalt valmistuda tagasi koju tulekuks. Praktika seisukohalt, väga midagi uut ei õppinud erialast, kuid muidu kõik käis nagu eelmistel nädalatel seal. Eluga Saksamaal oli väga ära harjunud lõpuks, et lõpus tundus, et oleks elanud ja töötanud seal pikemalt, kui viis nädalat.

Edasi räägiks, mis sai viimastel päevadel. Neljapäeval oli ilus ilm, seega otsustasime Eduardiga külastada Bremeni linna, kus tegime kerge linna tuuri, vaatasime üle kesklinna osa enam vähem ja uudistasime rohkem niisama linnas ringi. Reedel oli ilm sant, seega otsustasime jääda kodusteks, kuna halva ilmaga ei teki eriti isu kuhugile kaugele reisida, kuid õhtul see eest tegime viimase ringi linna kohalikes meelelahutus kohtades. Ühes baaris minu üllatuseks lasti meile ka meie soovitud eesti keelset lugu, mis oli väga meeldiv punkt selle reisi lõppu. Laupäeval pakkisime viimaseid asju ja valmistusime lahkumiseks rongiga Osnabrückist pühapäeva hommikul, et sõita Düsseldorfi, kus väljus meie lend. Plaan muutus meil laupäeva õhtul, kuna selgus et pühapäeva hommikul ei sõida linnaliini busse nii vara ning teistel oli rohkem asju mida nad nii pikalt kanda ei tahtnud, seega otsustasime öösel lahkuda, et saada ilusti rongile ja olla kindlalt kohal lennujaamas. Seega jõudsime kusagil kolm öösel lennujaama juba ja algas meie pikk ootamine. Selle ootamise tegi raskeks eriti asjaolu, et seal lennujaamaas polnud ühtki head kohta, kus oleks saanud end väga mugavamalt tunda, seega ei saanud keegi meist magada rohkem kui paar tundi. Peale seda tüütut ja vägagi igavat ootamist, saime lõpuks lennule, mis möödus õnneks ilma mingite viperusteta ja jõudsime ülimalt väsinuna, kuid see eest kenasti plaanitud ajal Tallinna.