Elamine Saksamaal ja praktika KME-s


OSNABRÜCK

Meie elame Saksamaa piisavalt väikses linnas, nimega Osnabrück, asub alam-Saksimaal Hase jõe ääres. Breemenist Osnabrücki on umbes 1 tund rongiga või autoga. Osnabrückis ühistranspordiks on bussid ja mikrobussid, mõlemas ühine maksusüsteem. Linnas ajaveetmiseks on veepark, bowling, biljard, elektrikardirada, ja palju fitness keskuseid koos jõusaaliga, hilisõhtul on lahti klubid ja baarid.

KME

Praktika mina läbisin KM Europa Metal AG-s või lühemalt KME-s. Esimese nädala ma töötasin praktikantide majas(ausbildung). Peamiseks tööks oli elektri. automaatika ja mehhatroonika praktikantide abistamine. Alates teisest nädalast mind viidi üle metalitöökotta(waltzwerkstad), kus ma töötasin praktika lõppuni. Metallitöökojas peamiseks tööks oli masinate hooldus ja parandus. Minu töö algas juba kell 6 hommikul ja lõppes 13:30. Selleks et jõuda tööle õigeks ajaks, mina ärkasin juba kell 4, et jõuaks veel hommikusööki süüa. kuna töö algas ja lõppes piisavalt vara, siis lõuna tehti juba kell 9. tööajal ei saanud tehasest lahkuda, seepärast pidi söögi alati kaasa võtma või ostma kallid võileivad kohalikust rattastel kioskist.

Kuna tehaseterritooriumil oli rangelt keelatud teha pilte, blogisse jätan Google-st leitud droonipildi tehasest, mis näitab tehase mastaabi.

Kommentaarid