viienda nädala ja üldine kokkuvõtte

Viies nädal mõõdus rahulikult. Tööl oli ikkagi kõik sama moodi. Erinevad objektid ja tööd. Kõige suurem erinevus mis mina välja tooksin oleks erinevate materjalide kasutamine. Nemad kasutavad torude suhtes kõige rohkem vasktoru ja siis tulevad ülejäänud samad toud mis Eestis. Saksamaal on töökultuur täiesti teist sugune, näiteks kui eestis ei jälgi sa väga kella ja üritad oma päeva eesmärgid täita siis seal toimub enamasti kõik kella pealt. Oma tööd teevad nad suhteliselt aeglaselt aga korralikult. töökogemuse poolepealt olen mina rahul, sest nagu ikka õpid sa alati midagi juurde ja töö tegemis viisid on teistsugused.
Elamise poole pealt ei saa ka midagi kurta. Olime suhteliselt väikses linnas, ma arvan et natukene suurem kui Tartu. Sellest mina aru ei saa mida teevad noored seal pärast kooli või tööpäeva, sest seal oli koguaeg rahulik ja ei näinud seal väga linnamelu. Poed lähevad seal suhteliselt vara kinni ja kõik muud kohad ka enamast. Aga see võib ka olla olukord, et meie kui turistid ei tea lihtsalt seal neid kohti mida teavad kohalikud ja tundubki see linn väga rahulik ja vaikne. Väga harjumatu oli see et pühapäeval on enamasti kõik suletud võib juhtuda et leiad mingi üksiku koha mis on lahti aga siis on see väga ülerahvastatud.
Mulle see kogemus meeldis väga ja soovitan ka kõigil kellel on siuke võimalus, et välismaal tööd teha, alati sellest kinni haarata. Sa harid sellega ennast ja õpid väga palju juurde töökogemust ja tegemis viise ja näed samas ka erinevate paikade kultuure.

Kommentaarid